onsdag 20. mai 2009

Tissjdan

Livet leker når sola skinner! Her er noen glimt fra gårdagen:
T-skjorta jeg hadde på er egentlig et glemt prosjekt... skal den bli kul må jeg nok sette meg ned med neglesaksa og fortsette å dra ut tråder.

Kjøpte slike øredobber til min kjære søster og likte de så godt at jeg kjøpte et par til meg selv også da jeg var i byen forrige uke. "Ææ, du har billa i øran!?" sier elevene. Hehe.

Lamminga er over for i år, vel så og si, det er igjen ei søye, men det blir nok enda noen dager til hun kommer med lam. Og siden gresset for lengst har eksplodert opp av jorda er de fleste ute og beiter nå. Igår slapp vi ut en pulje til:
Noen som kjenner igjen denne bæen? Hun er ikke så fotogen, men hun er min favorittsau!


Argos og jeg passer på med Argusøyne. Jepp, derav kommer navnet hans.

2 kommentarer:

Hippie, hippie - milkshake sa...

likte både t-skjorten og bille-øredobbene...

Søstra sa...

Siri-Sara!

Argos-Vargos

Line-Fine

(Åh, jeg har så sinnsykt bra humor, eller hva det nå enn kan kalles...!)