lørdag 2. mai 2009

Sommerdag




Igår var en nydelig dag, rett og slett ny-ydelig! Rett og slett sommer! Rett og slett Harbak på sitt beste! Ah!
Innimellom turene i fjøset (det blir en del i løpet av en dag) lå jeg på plena, kappet ved, spiste is og la meg på plena igjen for jeg var så himla trøtt. Merker at jeg har stått opp veldig tidlig de siste ukene og at dagene har vært lange. Idag hadde jeg avtalt med pappa at han skulle ta tidligsjekken, så jeg sov faktisk helt til ti idag. Riktignok med Bast som mjauet intenst i øret på meg den siste timen... Er kjempetrøtt enda og har lyst på en stille og rolig dag. Ute er det overskyet og regn i lufta, så kanskje?
Håper alt er bra med dere!
puss & peace

2 kommentarer:

Alfie sa...

Såg herleg ut det der, Line!
Vi får krysse fingrane for mange slike dagar i sommar :)
Klem Alfie

Line sa...

Krysser det jeg har! Regner med det var ei bra helg med Sprell på Ås også?
klem