lørdag 30. mai 2009

Sol og morgen

'Morran !
Hele denne uka har jeg følt meg i tung bakrus når jeg har våknet, langt i fra uthvilt. Så nå var det på tide med helg og å kunne sove lenger enn til 5.30! Men tror du ikke min elskede katt remjet så høyt og intenst klokka 9 i dag at jeg til slutt måtte kravle ut av bingen, jeg som skulle sove helt til 10. Men det er jo en mening med alt, for ute er det jo sol og varme! Og da vil man jo ikke ligge inne og sove! Så selv om jeg kjenner meg like mye i bakrus i dag (og jeg har ikke drukket en dråpe alkohol siden søndag, bare så det er klinkende klart), tror jeg dette blir en finfn dag!

Nå skal jeg ut og sitte på trappa og lukke øynene mot sola til jeg får vondt i rompa av strekkmetallet (ønsker meg ny tretrapp med platting på begge sider), så skal jeg vurdere å kle på meg, spise frokost og gjøre noe som behøves gjort.

Ha en fin en!

2 kommentarer:

Siri sa...

Du får ha en strålende dag kjære! :-*

Line sa...

Takk min kjære!
Håper din var - og at morgendagen blir strålende!