mandag 4. mai 2009

Rosa detaljer og gjemt denimrompe

Tidlig på morran, ansikt enda ikke våknet. Like lurt å gjemme ansiktet bak håret da kanskje.
Akkurat kommet hjem til sola og vakre Harbak.
Posering faller seg naturlig gitt.....
Ja! - klatre i treet! Synd greina kom inn i linsa da...
Prøver igjen. Oppned er artig vettu.
Også så bliiid.
Jeg hadde på meg shorts i dag, men den forsvant under genseren.
Å-å-å rompa mi... (..brrr, nå fikk jeg dde inni hodet. Grøss.)

Og ellers har det vært en trivelig dag på jobb, og en trøtt, men fin ettermiddag med lammestell og ymse hjemme.

Du da? Bra med deg? Fin dag? Skjedd noe spennende? Synes du jeg kler rosa? Burde jeg heller poste bilde av lamunger istedetfor rompa mi? Er du redd for svineinfluensa? Hva er verdens beste band? Hvorfor er det krig i verden? Hvilken dag er det i dag? (Ække no' vits i å spørre for dere svarer ikke allikavæl. Utenom Alfie da. Alfie ruler.)

smask og dask /L

4 kommentarer:

Alfie sa...

takk for den, Line. Du rula ikkje so reint lite sjølv heller.
- går bra, litt stressa, skjer lite spennande på lesesalen.
- Rosa er nok ikkje akkurat favorittfargen min, men på deg ser egentlig det meste bra ut. So ja, du kler nok rosa.
- Ja takk begge deler. Poste masse bilder av rumpa di. Fin rumpe!. Men ein og anna av lam inn i mellom er triveleg.
-Eg er ikkje redd for svineinfluensaen. Eg har eit immunforsvar som tåler ei Tsjernobyl-ulukke eller to.
-Verdens beste band er nok fortsatt Foo Fighters. Sjølv om der er mange bobler (Killers, Vamp, TYYL)
- Krigen skjønnar eg ikkje. Har som regel noke med pengar, ressursar, fordommar og misforstått mektbruk å gjere. Koffår kan ikkje alle berre vere vennar?
- I dag er det fortsatt mandag i 20 min til. So er det tirsdag.

Sov godt. Line

Klem Alfie

Wanja B sa...

Hallo, takke seg til...
Nå skal jeg fortelle.
Her er alt bra. Bortsett fra at jeg har to prinsesser som er kronisk gale etter klær, de kler seg ut med sine klær og mine klær, og endevender det som er av klesskap. De har "økedag", noe som betyr at de spiser konstant, og de er helst inni skapet og henter seg knekkebrød mens jeg prøver å få noen minutter alene på do. Med knekkebrødene springer de opp på loftet, så når jeg skal legge med må jeg støvsuge senga mi før jeg kan kolapse, mens jeg tenker på alle papirer som skulle vært arkivert og alle klærne som skulle vært vasket og lagt sammen og lagt på plass i ett klesskap med HENGELÅS....

Ikke rart det er krig i verden sier jeg.

Rosa er fint, så lenge det ikke er en rosa tusj som blir brukt til å tegne en søt liten skapning på den nymale veggen i gangen.

Svineinfluensa er 2009 utgaven av fugleinfluensa, og ingen i Norge ble rammet av den.

I dag er det 18 mai, og jeg har nok gått glipp av 17 mai, men spiller ingen rolle, en dag nærmere sommer.

Hurra hei og hopp, vær glad å smil i dag.

Talkie Walkie sa...

Jeg vet ikke om jeg skal begynne legge ut om hvorfor det er krig i verden. Det kan bli et litt for langt svar. Og ettersom klokken er ett om natten, så tror jeg at jeg dropper det.
Men jeg kan i det minste si at det var veldig fine bilder:)

Sv: Gumle kommer nok ikke til å få noen annen kompis enn meg. Jeg fikk streng beskjed fra damen i butikken om at dersom jeg har en annen fisk oppi kommer det ikke til å gå lang tid før kun en av dem lever. Den kalles ikke kampfisk uten grunn.

Line sa...

Alfie - hehe, takk for utfyllende svar! Liker at du har et godt immunforsvar, bra avlsmateriale mao. stor klem!

(Jeg svarer andre bloggere på bloggen deres om dere skulle lure på det. Stikk innom både Wanja og Talkie Walkie, jeg er der fast!)