lørdag 9. mai 2009

Ønskesmykke

Smykket jeg har på her er vel det nærmeste jeg kommer vårens statementsmykker (jeg kjøpte det våren 06 som en mulig konfirmasjonsgave, men jeg hadde litt lyst på det selv også, så det endte med at jeg beholdt det. MEN jeg har vel kun brukt det ca. 5 ganger på de tre årene..),


men dette smykket fra Malene Birger danker det lett ut! Ønsk ønsk!
Jeg bruker øredobber, ringer og armbånd ca. 100 ganger oftere enn halssmykker, men hadde jeg hatt dette skulle jeg nok vite å bruke det.

Men ingen accessories er så fine som lam!

3 kommentarer:

Anonym sa...

JA til flere bilder av lam! Helt enig i at de er det fineste tilbehøret uansett antrekk.

Flere fordeler med dem. De kommer i mange ulike farger, er myke og vaskbare, de er en nyhet hver vår, passer til alle anledninger og bråker nesten ikke i forhold til skranglete metallsmykker. Lyden er i hvert fall tusen ganger hyggeligere;-)

Smykket fra Malene Birger ser ut som det kiler noe hemningsløst, men lammeull er mer som en god klem;-)

Så det er ingen tvil om at du har det fineste tilbehøret!

Takk for hyggelig blogg, forresten. Hyggelig å snuble over!

♥ fashion chalet sa...

aweeeeee :) this is so sweet!
and thanks for your comment!

PS: HIGH 5! ;)



xo!

Line sa...

Anonym - Takk for morsom og overbevisende kommentar! Hyggelig at du snubla innom, velkommen tilbake! :)