mandag 18. mai 2009

Min Nasjonaldag

Da jeg skulle finne noe å ha på meg i går endte det med at konfirmasjonskjolen min fikk være med ut i dagslys etter 14 år i skapet!
Stylingen ble litt annerledes enn for 14 år siden!
Sløyfa i håret har Kongen klippet over! Helt sant! Smykkene er en god blanding; det lyse er et beinsmykke kjøpt i India, det blå har katteanheng og er kjøpt på søndagsmarkedet på Blå i Oslo og det fargerike var en gave fra en av elevene mine. Knall miks!

Toget!

Presteyngelbroren!

Turnoppvisning er et fast innslag.

Aaah, og så, så ble det fred og fryd på Strandbaren... Cava og blåskjell i sola, sammen med noen av de fineste menneskene man kan tenke seg - lykke!


Skal du besøke meg i sommer skal du også hit. Garantert.


Da jeg kom hjem oppdaget jeg at det var lenge siden jeg drakk fire glass vin i stekende sol, og var både litt solbrent og litt ustø.. Hip hip!

4 kommentarer:

Wanja B sa...

Åh, så ut som en fantastisk 17 Mai. Kunne vi hatt bedre vær?

Standbaren og blåskjell frister så til de grader, hvorfor er jeg så treg med å komme meg utover til paradis?

Smile

♥ fashion chalet sa...

SUPER
COOL
SKIRT :)





x

Alfie sa...

So fin du va i konf-kjolen :)
SÅg forøvrig u som ein finfin 17.mai!

Klem Alfie

Line sa...

Alfie - tusen takk, jeg følte meg fin også. Jeg har sett bilder av deg fra 17. også, svært kjekk og stram!