søndag 3. mai 2009

Kveldsstund og facebook

Sitter og drar ut helga i det lengste.. skulle vært i seng for to timer siden, men søndagskveldene blir nesten alltid seine. Nå blir det to vanlige uker med jobb før det blir ei kortuke igjen, så ei vanlig og så ei uke med en fridag igjen, og da er det bare et par koseuker igjen før sommerferien kommer smilende - dette kommer til å gå sykt fort!
Jo, jeg har nå vært inne på facebook igjen i ei uke. Jada. Ca. 5 uker var jeg uten, før jeg ble litt for nysgjerrig... Men etter er par dager hadde jeg allerede fått invitasjoner til mafia wars, knighthood etellerannet og pokergreier... selvfølgelig av mennesker jeg aldri har kontakt med, hverken i det virkelige eller facebookske liv. HALLO?!! Ser jeg UT som om jeg vil være med i en mafia krig?? på nett??? Makan.
Men jeg tror jeg blir, det er kjekt å se bilder og en lett måte å holde kontakt med mennesker som mr. G som befinner seg på andre siden av verden. Så kom igjen og poke meg! ;)
Nå skal jeg finne Bast og tusle opp på loftet og den gode senga mi. Ha ei fortryllende våruke!

Ingen kommentarer: