onsdag 20. mai 2009

Freeeeeeeedag!

- nei, det er jo bare onsdag, men det er jo i praksis fredag, for nå er det langhelg, og guuuu så godt det skal bli! I kveld skal jeg til Strandbaren med bror og Ing og møte bl.a Randi og M, gled gled gled! Ingvill og jeg avtalte på lørdag å "drikke oss skitfoill" i kveld.. øh,nuvel, litt sprudlevann skal iallefall nytes!

Vel, såleis såg eg ut i dag, regner med dere er s-s-s-spent på det hver dag, hehe. (What, ikke?? Vel, men det er slikt jeg liker å se på andre blogger, så jeg legger ut det jeg liker på min blogg også. :)

Åhå - jeg skal til Amsterdam med Siri i sommer!

Happy happy joy joy!


3 kommentarer:

Hippie, hippie - milkshake sa...

amsterdam- så heldig..
kult skjerf, og får en søt katt du har

Søstra sa...

Før jeg leste den forrige kommentaren, formulerte jeg min i hodet:
Fine Line med fine skjerfet og fineste katten!

Kjøpte sko i dag! :D

Ingvild sa...

Me like!!