tirsdag 12. mai 2009

Dritdag

Jåo.
Jeg er bare sur og trøtt og har lyst til å skyte ca. 100 sauer og en hest. Men det går vel over.
Hadde en elendig start på dagen med feilstillingslamming og dødt telenettverk, ergo måtte jeg fikse på egenhånd, noe som ikke var enkelt, tror både jeg og sauen grein mens jeg holdt på. Heldigvis fikk jeg ut lammet til slutt, men da hadde jeg seff ekstremt dårlig tid, så måtte dra uten å vaske håret eller sminke meg OG uten frokost... (Men jeg rakk å ta på meg øredobber! ;)

På jobb fikk jeg riktignok en hyggelig overraskelse av min makker; hun hadde kjøpt et par store øreringer til meg! "Jo større jo bedre, tenkte jeg", sa hun og lo. Verdens beste kollega. Men det var hun fra før også!

I morgen skal jeg til Frøken Fryd for en etterlengtet hudbehandling. Skal også se om jeg finner meg et par sko, og kikke etter konfirmasjonsgave til lillebroren. Tenk at han kan gå på fest til høsten?! Gud, jeg er gammel.

Nå skal jeg ut med siste melkeskvett til de imbesile nye kopplammene - to av de vil ikke drikke av flaska. Mulig jeg skyter de også.


Dette bildet lyver så det suser! Jeg er sur og været er enda surere. Men lamungen er nok like god uansett. Tenk om jeg ikke hadde dyr, jeg hadde vært en vandrende sitron! En råtten sitron tilogmed! Huff.

3 kommentarer:

Sissel sa...

Jeg for min del er veldig glad i sitrusfrukter. Kan brukes til det meste, vakre og dufter de godt.

Glad for at du er til!

Imponert over hvor flink du er med dyr - og unger!

Dessuten er du favorittLinemi!
Ha en mye bedre dag i morra - og så er det snart helg!
Klem, og Natti

Anonym sa...

tror du er flink jeg, helt normalt å ha lyst t å skyte innimellom. poenget er at d gjør man aldri i verden, uansett. man steller godt m dyra, og er veldig glad i dem. men d er lov å bli frustrert. hilsen veteran

Line sa...

Sissel mi - jeg er glad for at du er til også!! Så fine ord, fortjener de slett ikke, tusen takk! Ja, nå er det nesten helg, håper du får ei fortryllende sådan!
natti fra Bast & me

Veteran - Det er akkurat sånn det er! :) Hyggelig at du kikker innom og tar deg tid til å legge igjen noen ord til en nybegynner!