tirsdag 5. mai 2009

Dagens

Her har man akkurat kommet hjem, gått inn på stua med sko og har blodsukker på nullnivå så trykker innpå et par kindersjokkiser. Fremdeles lykkelig for at jeg kjøpte cardiganen fra Sonia by Sonia Rykiel. Ha!Veldig happy med dette skjørtet også, bortsett fra at det er for stort. Kanskje mamma kan sy det inn? Nei, jeg kan ikke gjøre det selv. Men jeg ønsker meg symaskin.

Nagler, blonder og converse. I heart.
Idag har vært en regnvåt dag som gikk fort. Matte, norsk, bibliotekbesøk, lesing og RLE (religion, livssyn og etikk) har vi beskjeftiget oss med. Ungene har snakket om sirkuset som skulle være i kveld (sirkus med dyr skulle vært forbudt) og samlet russekort, mens lærerene har gjespet og ledd. Ingenting som trøtt humor. Nå skjønner jeg hvorfor lærerene var så teite.
'
I kveldinga fikk jeg besøk av kusine Live-love. Vi fôra kopplammene, satt på Susan og klappa Loka (hestene), og satt ei lang stund inne hos kaninene, hvor hun spurte gjentatte ganger om alle virkelig skulle spises og om jeg ikke kunne beholde en i det minste...
Etterpå ble det nudler og tre nøtter til Askepott - eneste barnevennlige filmen jeg hadde.

Nå har jeg sakkosekker under og sand i øynene så det er på tide å lalle.

Natta ta taa /L

Ingen kommentarer: