torsdag 28. mai 2009

Dagens - Ingvill & Line

Denne pia mistet moren sin for noen uker siden og ble satt inn sammen med kopplammene. Fra å være vill og måtte fanges for å få henne til å drikke, vil hun nå helst fotfølge meg. Hun heter Ingvill og er oppkalt etter min svigerinne! Da jeg kom hjem i kveld var hun ute i gårdsplassen, og da de andre lammene løp inn i fjøset ble hun heller med meg... Hjertet mitt renner jo over, men det er litt upraktisk...
Idag har jeg hatt på meg et smykke som mamma laget da hun var liten, så det er iaf. 30-40 år gammelt (?), og jeg har fått mange komplimenter for det fine smykket mitt idag. Stas! Ørepynten er gammel HM.

Og tenk - i morgen er det fredag! Herlig!

3 kommentarer:

Karoline sa...

For en nydelig outfit!

Ingvild sa...

Så kos å ha ei navnesøster diltende i hælene dine og som får hjertet til å renne litt over!

Har full angst for eksamen imorra (konte...), og har rota meg inn i masse dritt på nett istedet for å prøve å banke inn litt vett og siste-liten-kunnskap. Midt oppi alt har mp3-spillern streika, og siste håp for lys var funky-farm.

Og det ble litt bedre.. :)

God helg Linepine!!

♥ fashion chalet sa...

Super-cool-earrings :)
I just love receiving your HIGH-5's haha ;) thanks!




x