fredag 22. mai 2009

7 feil og sommerplaner

Hoi!

I dag har jeg vært i Bjugn Sparebank og fikset bl.a. billån, og på Brekstad og tatt teoriprøven. Nei, jeg har enda ikke kjørt opp, og jeg har vel ikke hatt noe progresjon ifht. lappen siden februar.. så nå var det på tide! Man kan ha maks 7 feil, og jeg hadde...jep, 7 feil, men hei samma det, ferdig med nok en bit, så nå gjenstår bare langkjøring og oppkjøring. Så til jul bør jeg ha somla meg til sertifikatet.

Ellers så er billetter til Amsterdam + hotell de tre første nettene bestilt, så nå blir det tur! Siri og Line i farta, ho ho! Dermed har jeg nesten hele sommeren planlagt, veldig uvanlig til meg å være! I uke 26 skal jeg ha fri, uke 27 skal jeg til Oppdal på aktivitetsleir sammen med en gutt som har CP, uke 28 skal jeg til Træna, helga i uke 29 drar jeg til Amsterdam og blir i 10 dager, i uke 31 blir det Oslo og bl.a. konserter med Madonna og Metallica, og uke 32 og 33 bør jeg kanskje jobbe litt... Svusj!

Nå skal Rolling Stones and me shine litt hus!
ta ta /L

Ingen kommentarer: