onsdag 8. april 2009

Tause Birger søkes

Ok, jeg begynner smått om senn å komme meg på beina, men denne influensan eller hva det er har jammen jobbet innbitt! Fremdeles ikke på topp, men iallefall oppe og går, og matlysten er tilbake.

Mens jeg har ligget her på sofaen har jeg gremmet meg over å ikke kunne hjelpe pappa ute. Han har titusen jern i ilden og arbeider tilsynelatende utrettelig. Men han gjør tre manns jobb og rekker likevel ikke over alt. Så; jeg trenger en mann som kan flytte hit sporenstreks og hjelpe til å dra lasset. Han må være sterk og praktisk anlagt, kunne se på forhånd hva som trengs gjort og ha lang lunte. Så lenge han har en fin kropp, ikke snorker og stort sett holder kjeft, ja og dusjer før han legger seg, er det greit for meg. Jeg skal fader ta meg lage mat til han også om han bare kommer!

Når skolen tar sommerferie skal jeg selvsagt hjelpe til selv også, men det er særlig nå i april det er behov. Er dette deg eller kjenner du noen? Ta kontakt!


Pappa - Helten min.
'
Send dette til alle dere kjenner og si at jeg faktisk er ganske pen og snill. (Skal se om jeg finner et bikinibilde eller lignende dere kan vise til.)
/L

7 kommentarer:

Alfie sa...

Hehe.
Kunne lett vore meg. Passar rimeleg greit i beskrivelsen. (Usikker på den fine kroppen, men...) Snorka kanskje litt, eller pusta tungt :)
Dusjar om morningen til dagleg, men om kvelden om eg driv med gardsarbeid.

Men, eg overlata ikkje matlaginga til deg... Har sett bilde av kjøleskapet ditt :)

Klem Alfie

Alfie sa...

Men, ta å send det bildet først :P

Ingvild sa...

heheheheh, det kunne ikke vært noen andre - eller? ;) Alf - pell deg til Trøndelagen :)

Alfie sa...

Jo, Ingvild. Den beskrivelsen kan dei fleste av oss innbilske kjenne seg igjen i :D

♥ fashion chalet sa...

Thanks, Line! :]

How about another High 5 ?? lol.. ;]

What a sweet baby, aw, I just want to hug the little guy. I love farm animals!!

xx

Line sa...

Men skriver ikke du master nå da mister? Vel, har lagt ut det fineste bildet jeg kunne finne... Regner med du stiller på trappa her så fort du er ferdig med påskejobben?

Alfie sa...

Vart for sein til å sjå bildet ditt, Line. So eg er like langt. Jo, er redd eg skrive master. Edit: burde skrive på master...

Klem Alfie