fredag 3. april 2009

Syk og sur


Helsike. Jeg er syk. Lurer på om jeg er allergisk mot å glede meg? Sist helg ble jeg dårlig da jeg skulle til Ås og Oslo, denne helga er det åpning på Strandbaren som jeg har gledet meg til lenge nå. Blir neppe noe fart med meg ikveld, men akter å bli pigg nok til å danse i morra!!

Halsen brenner og er full av slim (verdens ekleste ord) (og helt sikkert mer informasjon enn dere ville ha), hodet er bare bomull og jeg svetter og fryser. Har lyst på repsils og is. I mangel på dette har jeg faktisk drukket et glass rom & cola. Usikker på om det har særlig helbredende effekt, men søkke godt var det i allefall.

Pappan min har forsynt meg med ved, så har fyrt opp i stua, og når det blir levelig temperatur der skal jeg flytte til sofaen.

Ellers i verden da, godtfolk? Bortsett fra krig, nød og ødeleggelse av vår egen planet, mener jeg. Fy fader, menneskene burde vært utryddet for lengst.
/ sunshineline

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!

Hvis du er "førstereislærer" så er det vanlig å være mye syk, før immunforsvaret har manna seg opp og blitt motstandsdyktig/immun mot alle basseluskene elevene har med seg. Så de´ bi´ ber´! Drekka tran, eta kvitlauk og ha på tjukkstrømpa så læng;-)

God bedring!

Hilsen fra Steinkjerbøgg som itj e shy;-)

Regine sa...

Uff, god bedring!! kjipt å være sjuk, spesielt i ferier. Håper du kjem deg raskt! koseleg med vedovn då:) ha ein fin dag!!

Line sa...

Steinkjerbøgg - så hyggelig at du ikke er shy! Ja, jeg er førstereis, så det høres logisk ut det der. Ikke så flink med tran og hvitløk, men bruker tjukkstrømpa året rundt, så kanskje det kan kompensere litt? :)
Takk for hyggelig kommentar og god påske!

Regine - takk takk!