søndag 19. april 2009

Sosialisering

Bø! Siden ingen har lyst til å komme på besøk i sommer, dro jeg faktisk ut fra min eremittilværelse og til hot-spot no. 1; Strandbaren, for å spise middag sammen med Nina og Eirik i gårkveld. Det er viktig at jeg får øvd meg i omgås andre mennesker! Det var naturligvis kjempehyggelig og vi kunne se på solnedgangen mens vi ventet på maten. Breiflabb med risotto og pannacotta med mangosorbet var godis, og ble skylt ned med øl og irish. Lett.

Randi kom litt senere, og Torild som var på jobb hadde en rolig kveld, så hun slo seg også ned innimellom. Utpå kvelden kom ytterligere en kompis med to kompiser, så jeg fikk veldig fin sosialisering og hadde en superhyggelig kveld. Takk skal dere ha!

Digger denne tightsen! Alt som er hullete/revnet/har utskjæringer er vel etter min smak i grunn.

I dag kravla jeg ut av skallet mitt kl. 8 og siden har jeg stort sett vært i fjøset. Nå akter jeg å ta en liten cowboystrekk før jeg skal - gjett? - i fjøset igjen.

zzz /L

Ingen kommentarer: