søndag 19. april 2009

Outfit etter min smak







Gårsdagens opprinnelige antrekk!
Men jeg byttet ut kilehælene med converse og jakken med en strikkesak og skinnjakke, det var for kjølig ute pluss at jeg følte for å være litt mer casual.

Men du skal ikke se bort ifra at jeg dukker opp i noe lignende dette neste gang jeg skal i et eller annet festlig!

Ungene i 7. trinn kaller meg "soss", fordi de har bestemet seg for at jeg bare bruker dyre klær. Hehe, så feil kan man ta. Eksempelvis her; Jakken arvet jeg fra min kjære Tistel for mange herrens år siden. Fant den nylig igjen i "kle-ut-kleian" hjemme, sammen med den ferskenfargete singleten jeg har under. Skjorta er muligens enda gamlere og kom fra arbeidsklærhylla hjemme. Skoene er gamle, fra dna tror jeg. Og strømpebuksa og tightsen kommer fra HM og Gina Tricot og koster neppe mer enn 250 tilsammen.

4 kommentarer:

♥ fashion chalet sa...

awesome shoes
great leggings
200 more lambs?
woahhhh! :) xo!

Søstra sa...

Dritkult bilde øverst til venstre! -Som alle se andre, selvsagt. :)

I dag kom vi tilbake fra Trollheimen. Kjempefin tur, strålende sol da vi klatret oss oppover Trollhetta (på ski, altså - er jeg ikke flink?). Lover at jeg var flink å smøre ansiktet, men rimelig varmt og rødt nå...
God helg til deg og pus! <3

Søstra sa...

Dritkult bilde øverst til venstre! -Som alle de andre, selvsagt. :)

I dag kom vi tilbake fra Trollheimen. Kjempefin tur, strålende sol da vi klatret oss oppover Trollhetta (på ski, altså - er jeg ikke flink?). Lover at jeg var flink å smøre ansiktet, men rimelig varmt og rødt nå...
God helg til deg og pus! <3

søstra sa...

Woups...!