lørdag 11. april 2009

nje

Går det bra der ute i verden?
Jeg lever i min egen nemlig. Den består av sau og hodepine faktisk.

Skjønner ikke at hele ferien snart har gått og at jeg ikke har fått gjort noe som helst. Men jeg skal ikke klage. Åhå neida, jeg er rett og slett en liten sol. Og sola skal man passe seg for vet dere...

Ellers? Joda, liker at det er 13 grader ute klokka 23 på kvelden og at det blir stadig grønnere ute. Er litt lei av alt som har med data og internett å gjøre, og dermed blogging, men det regner jeg med går fort over.

Nå er det midnatt så jeg skal pelle meg i dusjen og prøve å komme meg opp tidlig, da står det nemlig 4 hylende lam og venter på å få mæææææææææææææææææææt! (4 = mor til det ene trillingsettet har vært syk og døde i natt, og det fjerde lammet hadde en ond mor som ikke ville vite av det.)

Håper alt er alldeles strålende og blomstrende med dere fine mennesker!

smask /L

Ingen kommentarer: