onsdag 1. april 2009

Min dag

"Hun skuet tankefull ut i horisonten (dvs. parkeringsplassen..)..." På besøk i det som skal bli ny skole.
På vei inn i klasserommet.
Ferdig med skoledagen.
Venter på mamma...
Kjøre hjem. (Øvelseskjøre ja. Og dette er seff i parkert tilstand.)
Benny-boy får en sup.
Bæ-godis.
Siri-Sara

Og så var klokka kvart over ni og jeg burde gå rett i seng. Men det klarer jeg jo aldri, må sette meg ned og gjøre ingenting først. Og legge sammen klær. Og danse litt. Og blogge litt. Men nå er det faktisk leggetid!

puss o kram /L

2 kommentarer:

Alfie sa...

Arti bilde det mad alle ungane meg hjelm :D

Er forresten begynt å bli stor fan av Siri-Sara:)

Klem Alfie

Line sa...

Ja. :)
Siri-Sara er best! Hun skal sendes til høsten, men jeg akter å beholde henne som pensjonist så lenge hun er frisk!

klem