søndag 12. april 2009

Viss og vass



Jeg tenker. Altså er jeg. Jeg tenker mye, hele tida. "Det jeg tenkte på nå kan jeg jo skrive om, det er jo interessant!" tenker jeg ofte. Men det skjer jo cirkumsarium aldri, at jeg faktisk skriver noe av det jeg tenker på. Jeg skriver som regel det jeg tenker på akkurat da jeg skriver. Som nå, nå tenker jeg på at jeg ikke har noe å skrive, så da skriver jeg om ingenting. Flotte greier. Legger ved noen finfine bilder av dagens antrekk for å følge opp teksten.
(Jeg var en tur på Strandbaren og spiste middag med deler av min fine familie på morssiden, men vi ble ikke så lenge for vi fikk telefon om at hestene var på vidvanke. Og en annen ting, jeg skal seile med Moonduster til Træna i sommer. Har jeg kanskje sagt det før? Uansett, dette er jo nesten interessant, så det kan jeg ikke skrive om.)

Ingen kommentarer: