torsdag 2. april 2009

Halspynt og halsvondt

Kl. 06.40. Skal straks gå til bussen. Ikke helt våken.
Kl. 15.50. Hjemme igjen. Ansiktet våknet aldri, da er det kjekt å bare klippe det av. Den store ringen som tvert ble en favoritt klarte jeg å ødelegge da jeg tok rulle (like elegant som da jeg var 12. Nei.) i gymtimen. Må kjøpe superlimtriks.Dette smykket fikk jeg av en gutt i klassen min i dag! Tenk, det har han sittet og laget hjemme, og så gir han det til meg! Da må jeg iallefall ha gjort noe riktig, tenker jeg? Jeg ble iallefall kjempeglad og hjertevarm, og han syntes det "passet godt til meg". Og det er jo riktig kult, så jeg kommer til å bruke det. Det er mange små og store gleder i løpet av en dag sammen med en gjeng 7-åringer!

Sånn ellers er det lite å melde, det går i jobb og sau. Jeg er ikke bra, har fått skikkelig vondt i halsen, noe jeg aldri pleier å få. Passer supert om jeg blir syk til påska...

1 kommentar:

Wanja B sa...

Så fint smykker. NOE riktig har du nok gjort..

Bytt tannkost med engang du kjenner at det "grumser" i halsen. Sikkerstikk #1

W-Smil