søndag 5. april 2009

Feberfest

Hei!
Forlåt for kass oppdatering, har vært syk og sosial, i tillegg tar alt veldig lang tid; jeg begynte å skrive dette for snart 5 timer siden.

Siri kom på fredagkveld. Siden jeg var sjaber var vi bare her hos meg. På lørdag dro vi til Åfjord for å hente sauemedisin (et lam som har fått infeksjon på halen) på apoteket, men det ble også en kjip kaffetår (Åfjord trenger en skikkelig kafè (é?) med skikkelig god kaffe!) og Siri fikk faktisk shoppa litt. Men da vi kom hjem var jeg helt utslitt kake og lå og frøys i mange lag ull under dyna på sofaen. Men Siri laget bakerovn i stua, tvang meg til å tømme masse saltvann inn i nesa og la seg på en godt innøvd mase-/overtalelseslinje om å bli med. Og siden jeg jo hadde veldig, veldig lyst til å være med kjørte jeg på med c-vitaminer, gerimax og ibumetin, og svelget det unna med romslige doser rom & cola. Da jeg i tillegg satte på "Start me up" med Rolling Stones klarte jeg å grave meg opp fra dyna og snørrpapiret, og vaklet inn i dusjen for å skylle av meg kaldsvetten.

Tok på det fine skjørtet jeg kjøpte for noen uker siden, men enda ikke hadde brukt, tegnet på feite, ujevne streker med kajal og glemte parfyme, stresset med å finne en topp, så jeg valgte en som slettes ikke passet, glemte igjen telefonen og dro avgårde til Strandbaren! Der møtte vi en haug med gullfolk, spiste god mat (bare synd smaksløkene mine er midlertidig ute av funksjon) og drakk godt drikke! Timene fløy avgårde og latteren satt veldig løst, herlig! Til slutt ble det også dansing og jeg var selv med på å bekrefte myten om at på landet danser man swing uansett, hehe. Jeg må dog si at Johnny Cash o.l. er ok, men ikke baaare det kanskje? Desverre er jeg så veloppdragen at jeg ikke turde foreslå det for dj'ene (som var kjekke), men jeg skrev visst en lapp til de; "funk, drum n' bass, rock eller noe kanskje?", som jeg fant i lomma mi idag. Er jeg ikke søt? (Jeg er syyyyk, si jada..) Åja, nakenbading ble det også midt på natta, men som det dydsmønsteret jeg heldigvis er satt jeg selvfølgelig fullt påkledd innendørs uten å kikke en gang.

Jeg ble også småforelsket, noe jeg blir hver gang jeg møter herr J, stas. Nå har jeg faktisk to lam som heter Jørgen og Jørgine. Hehe.

Puh, nå er jeg så sliten at jeg skal sove litt igjen. Her er noen glimt fra igår:

SvigerIngvill passer på feberLine.

Siri-Sara den første.

Jepp, vi drikker vann. Jeg gjør alltid det på slutten av kvelden. Det er derfor jeg lever idag.
Fint skjørt! Desverre har jeg mistet rompa mi så jeg prøvde å rygge mest mulig eller ha lang hettejakke på når jeg skulle opp å gå. Dust.

S & R. 2/3. Vi manglet desverre en I.

Det ligger an til ei god påske med denne starten, jeg blir sikkert frisk i morgen!

Dere vet vel hva som skjedde på Palmesøndag forresten? Jesus red inn til Jerusalem. Hosianna!

host, snørr, koz og klemz /L

2 kommentarer:

Siri sa...

Det var en fantastisk kveld kjære venn!!
Er tilbake i Stoksund nå. Bare pip om du kjeder deg, eller trenger pleie ;)
Nuss

Line sa...

Ja, er så glad jeg dro!
Håper du har det gøy ikveld!
Må møtes en av de første dagene!
nuss