torsdag 16. april 2009

Dagens




Jeg tar igjen godterispisinga jeg ikke fikk gjort i påska denne uka... føler meg med andre ord som en sakkosekk. Men, kryss i taket, i går var jeg faktisk ute og gikk tur, noe som skal bli en vane.

I fjøset kommer det stadig nye lam, tipper vi har fått rundt 50 nå, pappa som har oversikten. Men i framtiden må jeg på et eller annet vis få det til slik at jeg kan være hjemme i lamminga, jeg vil ha kontroll og oversikt med hver eneste sau! Jeg vil bo i fjøset slik at jeg kan følge opp hvert lam som blir født og passe på at de får i seg råmelk osv osv. Jeg både liker det og er flink til det. Jeg trenger en rik mann, slik at jeg kan være hjemmeværende bondekone... (Føy til rik på lista over nødvendige kvaliteter tause Birger må ha. )

Vet dere forresten at det er sommer nå? I følge primstaven er 14. april sommerdagen! I helga er det med andre ord bikini som gjelder! Og helga den er jo så og si her, bare noen intensive timer på jobb før skuldrene kan senkes og livet kan leke. Mmm, helg... mitt favorittord hver torsdag!

Nå er det natta! Håper alt står bra til med hver enkelt av dere! DU er gull!

peace, love and understanding /L

Ingen kommentarer: