mandag 6. april 2009

Bolle?!

"hveees" - jeg prøver å si hei.., har en supersexy, hes stemme.
Det var nok ikke kjempelurt å gå ut på lørdag, men jeg er nå uansett glad jeg gjorde det. Igår og idag har jeg ligget og kaldsvettet, hostet og sovet på sofaen. Kjipt å være syk når det er ferie, men på den annen side er det bra jeg slipper å være syk fra jobb. Er litt piggere nå i kveldinga, kanskje fordi mamma kom med varme, nybakte boller til meg? -det eneste jeg har hatt lyst på siden i gårtidlig! Hun har operert hånda og fått betennelse i operasjonssåret, og likevel baker hun boller til fæle meg! Uff, ble litt blank i øynene gitt, av andre ting enn bare feberen.

Jeg trykket innpå 7,5 stykk på rappen, noe som var veldig mye for en mage som har fått tilsammen tre ostesmørbrød siden igår. Men nydelig godt da, mann!
Nå skal jeg karre meg i dusjen, er ekstremt udelikat. Om jeg ikke hoster løs nyrene i natt, høres vi i morgen!
Tuddelu /L

2 kommentarer:

Alfie sa...

God bedring, lille venn!

Klem Alfie

Line sa...

Thanks, darling!