lørdag 7. mars 2009

Tornerose


Hola! What up?

Forlåt at jeg ikke stakk innom igår, jeg har gått med en smågnagende hodepine hele uka og i gårkveld slo den til og slo meg ut. Så jeg gikk til sengs klokka seks og sto opp igjen idag, 15 timer senere, og nå er det bare en lett murring bak pannebrasken. På programmet idag står tur på Stokkøya med Torild! Hun skal hente hjem noen sauer på bærtur og Argos og jeg får være med! Frisk luft og meget oppegående selskap er nok akkurat det jeg trenger. (Hehe, "På Tur med Tante Torild", det høres ut som et bra konsept for barne-TV!)


Kommer innom ikveld, I promise.


/L

1 kommentar:

Dilldall-Nina sa...

Hei! Surfet inn på bloggen din da jeg søkte på "Lapikas". Har endelig sikret meg mitt eget par av disse finske klassikerne. Bor også på en gård, men fjøset har blitt festlokale og jorda er forpaktet bort. Den ene naboen har derimot ca 100 inngjerdede sauer på sommerstid og den andre naboen ca 15 - 20 hester + høns ++. I tillegg til være egne firbeinte i form av hun og katter er det mer enn nok liv i grenda ;)...
Heia Lapikas!