tirsdag 17. mars 2009

Syk pike

Jeg er hjemme idag. Snørret har fylt hodet mitt og presser noe voldomt på hjernen, noe som er vondt. Antagelig er det på vei ut i resten av kroppen også, leddene er iallefall ømme og dumme. Forbanka og! Sto opp til vanlig tid, litt før halv seks, men etter å ha snublet ned trappa og inn på badet var jeg allerede innforstått medd situasjonen. Spiste dog frokost og smurte matpakke, viktig å tross alt ha rett innstilling, men ga etterpå beskjed til sjefen om at jeg ikke kom idag. Prøvde å øve litt på teoriprøven på nett, men gikk heller og la meg på badegulvet for det ser så godt ut når Bast ligger der. Og der sovna jeg og sov i tre timer. Hardt, men varmt.

Nå lurer jeg på om noen kan komme hit og fyre opp på stua for meg og plukke opp snytepapiret etterhvert som jeg kaster det fra meg? Og på veien er det fint om du kan stikke innom butikken og kjøpe med ELLE og smågodt, og dopapir - snyter på den siste rullen nå. Oki?


Jepp, jeg har selvfølgelig sminka meg og ordna håret selv om jeg er syk hjemme! Går absolutt ikke rundt i tights med knær, tøfler, enorm ullfrakk og det styggeste fjeset jeg har sett på meg selv på lenge. Nei, image foran alt! (Tulla!!!)

Ingen kommentarer: