søndag 29. mars 2009

Skjerpings

Har vært uinspirert på mange vis i det siste, blant annet på klesvis og bloggvis. Men nu jävlar skal jeg ta meg sammen! Jeg skal ta på meg noe jeg føler meg bra i hver dag og jeg skal skrive om noe som er bra istedet for om hodepine!

Hvorfor henger mange av de kule klærne mine bare til pynt rundt omkring??
(Ja, de henger sånn, har ikke tatt de fram for å ta bilde av de!)


The small Wall of Inspiration.. trenger påfyll.

Har bodd i fjøset i helga og nå må jeg ta en påkrevet dusj, selv om jeg skulle vært i seng for to timer siden. Jeg har ikke tid til å jobbe, jeg må være her og passe på dyra mine!!! Men nå er det bare 5 jobbedager før det blir mange dager (10?) påskeferie!

Ha en flott uke!

natta ta taa /L

2 kommentarer:

Kine sa...

Har du sett at U2 mest sannsynlig kommer til Norge til neste år?:) Men skjønner at du ble sugen på Dublin også, for det er jo som du sier: obligatorisk:) Tror det er satt opp ekstrakonsert der, for det ble utsolgt så fort!

Line sa...

Jepp, jeg så det! :D