søndag 1. mars 2009

Siplus


Idag våknet jeg av meg selv klokka halvni, deilig. Var ute hos dyra en times tid ellers har Bast og jeg bare hatt sofadag. Petter Northug vant femmila og jeg gladgråt. Jeg fikk en mail fra H og jeg deppegråt. Mamma kom med kaninlapskaus og sjokolade nå på kvelden og jeg slukte lapskausen (kanin er yummy!) men spiste bare 4 sjokoladebiter. Jeg må være syk. Og det var den søndagen, for nå har jeg tenkt å finne veien til soverommet mitt. Sorry at jeg er så kjedelig.


Forresten, tenk at det er mars nå! Jeg er overklar for vår og lettere klær, ikke minst for å finne noen vårsko! Jeg skal ha et par vans, og har lyst på nye sneakers av et eller annet slag. Og minnetonkas eller noe som ligner (indianersko mao.). Og et par ballerinas faktisk. Har lyst på kule hæler også, men det bruker jeg ekstremt sjeldent. Jeg trenger flere hæl-anledninger!


Håper dere har hatt ei god helg!
Bildet er av lille Tavin i fjorsommer, han døde desverre utpå høsten. That's Farm Life.
love /L

1 kommentar:

Wenche sa...

Fin blogg du har :)