torsdag 12. mars 2009

Shopperus


Yo! Nå er jeg hjemme igjen etter en lang dag i byen. Eller selve tida i byen er jo ikke lang, er jo nærmest høy mens jeg går i butikkene, men bussturen på tilsammen 7 timer er drepen! Heldigvis kom gulljentene mine fra ifjor på, på den siste biten til Stoksund, veldig koselig!
'
I byen shoppet jeg, så var jeg hos Tonje alias Frøken Fryd og tok kjemisk peeling, behandling nr. 2 av 4. Så nå blir det noen dager med flassing før jeg har blitt enda noen år yngre. Jeg startet å gå hos Tonje i september i fjor, og huden min er ca. en zillion ganger bedre enn da jeg startet, så da er det verdt at jeg vrenger lommeboka! For et års tid siden begynte ugreiene og jeg så helt forferdelig ut hele våren og sommeren. Usj. Men i sommer skal jeg være driitpen azzå. Høhø.
'
Etter en, som alltid, superhyggelig stund hos Tonje, stakk jeg innom Ingvild på Skoringen, jabba litt og lesset av meg noen poser, før jeg fortsatte å dra kortet. Er litt spent på å se hva jeg faktisk har i posene mine, men vet at det ikke ble sko og jeans som jeg hadde tenkt, derimot har jeg iallefall med en rød skinnjakke og flere hvite t-skjorter hjem.
Og denne love-at-first-sight-veska fra Oasis:
Og en limited edition U2 sak med den nye albumet, dvd, bok og greier inni:

Også ringte jeg mr. Music for å høre hva jeg skulle kjøpe til CD-hylla mi, og da ble det som han anbefalte; the Whitest Boy Alive og Santogold. Sistnevnte snurrer i stua nå!
Ja, og jeg har med en zebrastripete tights hjem, og en leopardmønstret sparkebukse - you'll see later! Og et nagleskjørt, og solbriller. Og øredobber til søster. ;) Og en stor ring! M-m-m, gleder meg til å bruke! Tenkte meg innom Shine og Stella Snella, men tida strakk ikke til, jeg hefta meg bort på Torget og i midt-byen. Sikkert like greit. Nå blir det et par måneder til neste gang jeg tar en sånn dag igjen, og da er det jaggu mai. Fantastisk.
'
For dere som kanskje tenker "hva med førerkortet?" kan jeg informere om at jeg ventet på denne lønna før jeg bestilte siste time; kjøring i variert miljø, men nå var det ikke noe ledig før 6. april, så da blir det vel oppkjøring i april en gang.
'
Nå må jeg finne fram naturfag- og engelskbøker og se hva kidsa skal til med i morgen. Imorgen er det fredag!
love /L

Ingen kommentarer: