tirsdag 31. mars 2009

På jobb, og så på mere jobb.

Sånn ser det ut på tirsdagene når jeg sitter og retter lekser. Viktig med fine, blanke klistremerker! (U)heldigvis har noen satt en bolle med non-stop 5 meter unna pulten min, noe som er veldig distraherende...


Etter jobb har jeg vært i fjøset til nå, kopplam og nylam og puslinglam som tar ekstra tid og veiing og kosing og fôring - svusj der gikk det noen timer. Og da jeg endelig skulle inn og få i meg noe sårt tiltrengt mat, var det selvfølgelig lamming på gang. Ah. Men nå er jeg inne, en fiskegrateng står i ovnen og så er det kvelden. Åh nei, jeg må jo forberede noen foreldrekonferanser til i morgen også..

Og sånn går no dagan.

2 kommentarer:

pa sa...

sånn går dagan ja - Linemor, mæn du e no som bæst å når du får håll på me sånt arbei - uovertruffen heiti de på godt norsk!

Line sa...

"Når jeg blir stor så skal jeg bli så stor og sterk som pappa..... aaakkurat som pappa!"

Fineste kommentaren jeg har fått! KLEM