onsdag 18. mars 2009

Onsdag, allerede?

Hai.
Jeg er hjemme idag også. Har gjort ingenting. Sto opp. Sov litt. Sto opp igjen på et tidspunkt som det gikk å ringe folk på og sa at jeg ble hjemme. La meg i sofaen med to pledd, en kopp te, pc og to bøker, sovna og sov to timer. Våknet og pratet med mr. G på Skype i to timer. Spiste tre digre ostesmørbød, lest bok til nå. Min dag oppsummert. Interessant tenker jeg.

Skype er flotte greier altså. Og det var gjennomhyggelig å prate med mr. G igjen! Snakket med han i gårkveld også, men etter en halvtimes tid ble det bra kite-vind (jep, han gjør bare morsomme ting)så vi avtalte ny skype-date idag om jeg var hjemme. Har vel ikke snakket med han siden jul før det faktisk.

Oh my,jeg savner en omgangskrets...

Men jeg har jo Bast. Hun sier ikke så mye, men hun er til de grader en Personlighet som lyser opp dagene!

Nå skal jeg fortsette å lese; "Jenta som lekte med ilden" av Stieg Larsson. Leste "Menn som hater kvinner" igår. Har hatt alle tre bøkene i hylla over et år, men teit nok aldri lest de. Generelt lest utrolig lite de siste årene, vet ikke hvorfor, er egentlig en skikkelig lesehest som sluker bøker. Skjerpings er iverksatt! Det andre som må skjerpes er aktivitet/mosjon. Jeg savner tilværelsen som spretten aerobicinstruktør! S.K.A.L. begynne å løpe. Liker jo egentlig det også. Lord knows jeg har tid og anledning her ute. Skal iverkestte. Men ikke idag... (er jo syk;) Bok nå.

Ta taa /L

Ingen kommentarer: