fredag 13. mars 2009

Nytt og gammelt

Ahh, fredagen er snart over, men helga har bare såvidt begynt. Jeg var skutt da jeg kom hjem, som vanlig, og har hatt noen timer på øyet sammen med Bast. Nå har vi spist litt kveldsmat (nybakt brød med servelat - jeg spiser brød med smør og hun får mesteparten av servelaten..) og drukket deilig, varm te. Jobbdagen var fin og jeg leste faktisk høyt i nesten hele siste time. Godt med en rolig avlutning. Og når vi er ferdige med dagen tar jeg hver enkelt i hånda og sier "takk for idag" før de går ut døra. Fine rakkerkidsa.

De bemerket selvsagt den nye ringen min; "koffer har du ein kakkerlakk på hainnja?", og den gamle, men mange år siden sist brukte, øredobbmannen min; "hærregud, ka e d du har i øre?".


Prøvekjørte også den nye jakken, og er glad jeg kjøpte den! (Halv pris på Urban, og sikkert Carlings og andre som selger Saints & Mortals.) Liker detaljene på ryggen og at skuldrene er litt markerte, vi vil ha mye skuldre nå vet dere. Rød utenpå og svart inni - veldig Qlturell mao.





Er alltid veldig fornøyd med at jeg bor akkurat her jeg bor, men særlig nå om dagen, når Åfjord er et snøhull, mens det her ute er snøfritt og blomstrende hestehov! Elin og jeg kjørte nesten av veien for noen dager siden da vi fikk øye på mange gule hoder langs veien utover hit! Kanskje jeg skal rusle meg en tur i morgen og ta noen bilder, så kan jeg sende litt vår per nett til dere som trenger en dose?

Har forøvrig ingen konkrete helgeplaner. Stelle dyr. Kanskje finne på noe med lillesøster? Hun er hjemme hos ma og pa i helga, mens lillebror er i byen til store-lillebror. (For spesielt interesserte: Søskenrekkefølge: Line 28, Eskil 25, Eirin 17, Emil14. Ja, vi er helsøsken.) Resten av ikveld blir ikke lang, knipse litt non-stop og lese Agent X9 tenker jeg, før vi tusler opp på loftet. Noen som har spennende planer? Fortell fortell!

God helg, verden!

love /L

1 kommentar:

♥ fashion chalet sa...

I love your ringggg.
AWESOME earring too :]

thanks for your beautiful comments, sweetie ♥ !!

=]