søndag 8. mars 2009

Myk inni

Pappa og Em har slaktet de sju resterende kaninene fra det første kullet idag, dvs. pappa slaktet en og Em seks! - bra jobba lillemann! Da vi tok de tre hannene tidligere i år var jeg med og det gikk fint, men idag, da jeg tilfeldigvis så ut av vinduet at pappa tok med en ut for å avlive den, begynte jeg å gråte! Å ikke delta var med andre ord vondere for hjertet. Jeg er ikke så tøff som jeg liker å gi inntrykk av...

Jeg har stort sett oppholdt meg innendørs og lord knows hva jeg har bedrevet alle disse timene med... jeg har iallefall vært ute og fôra de andre kaninene, vaska litt på badet, hengt opp et bilde, vasket klær, dansa med Madonna og ønsket meg til sommer og sol. Jeg. Trenger. Varme.

Dagens look: dass.


4 kommentarer:

Ingvild sa...

Dass går fint sammen med nice ass, Line! ;)

Grattis med dagen og sånt <3

Line sa...

Haha. Gratulurius til deg med!

Alfie sa...

Hmm. Viss det der e dass, so e eg glad du ikkje kommentera meg... Syns det såg bra ut eg. E eg unormal då???

Klem Alfie

Line sa...

Hvorvidt du er unormal, veel, jeg vil helst ikke ta den diskusjonen kjenner jeg.
;) Men dass kan man føle seg om man har på seg ballkjole eller joggebukse! Det var nok mye en dassfølelse det gikk på her. Pluss hår i alle retninger. Og røde øyne. Så med andre ord litt albino ut.