tirsdag 10. mars 2009

My first true love

Hvem er med? Billetter til Göteborg legges ut på fredag.


Det er mange og svært delte meninger om U2. For min del er det snakk om kjærlighet ved første lytt for 12 år siden! Og selv om Bono er aldri så pretansiøs og altfor ofte har stygge sko, har han en fantastisk og umiskjennelig stemme. U2 er mitt topp 1 band. Larry er dog den kuleste, sitter bak trommene med steinansikt og affiseres ikke av hylende horder. Sukk. Larry er den jeg vil ha. Mamma vil ha the Edge. Hvem vil du ha? Blir du med på konsert?


Min all time favorittsang:



Nyeste:

Get On Your Boots

3 kommentarer:

søstra sa...

Av og til blir jeg så veldig lillesøster... Som nå.
Jeg har minner i minnet fra nesten like langt tilbake som du, og det viser seg at vi har samme favoritt, både song & man(Sangen trenger ikke å forklares, må bare høres). Mannen har en sjelden bra stemme, både musikalsk og politisk. Og han er fantastisk god til å bruke begge!
Så jeg skal. Uansett!
Ha en finfin dag til deg og pus! :)

Line sa...

Klart du skal være med lillemor, du skal jo få billett av meg!

søstra sa...

Oioi - rettelse:
Ikke Larry -
BONO er selvsagt my man. Det skjønte du vel!

Gleder meg. Masse ;)