mandag 9. mars 2009

Min private sydame

er min fantastiske mor! Nå har hun lappa på de opprevne jeansene mine, så de er helt perfekte! Det var en nemlig en del revner/hull som var ute av kontroll..


Lee. Jeg har innoverfeite lår, buksene mine slites alltid her først...
Replay. Var nesten mere hull enn bukse.
Levis. Jeg hadde tre gamle GN'R -jakkemerker (som jeg fikk av Daniel, min håpløse forelskelse på ungdomsskolen, tenk dere; det var stort å arve disse!) som nå atter skal få se verden. Kuli! (Synes jeg. Og jeg bryr meg generelt lite om hva andre synes i slike sammenhenger. Befriende.)
Men GN'R-buksa måtte tilbake til skredderen en snartur - klapp på skuldra til den som ser hvorfor!

2 kommentarer:

Nina sa...

hehe, ene merket ser da mistenkelig ut som om det står på hodet...:)

Line sa...

Hehe, klapp på skuldra! ;)