mandag 9. mars 2009

Lilla, rød, korall og rosa

- ikka akkurat farger jeg bruker mye, men idag har jeg faktisk alle på en gang! Lilla strømpebukse, lang, rød singlet, eldgammel korallfarget genser og rosa i skjerfet. Ikke helt harmonisk, men I couldn't care less er jeg redd. Treskoene åkte på fordi det er så gulvkaldt. Gleder meg til å bruke de til jeansshorts og hvit t-skjorte til sommeren!





Hodet mitt er fremdels ganske ubrukelig, bah, greit å sitte på kontoret idag. Nå skal jeg ut og flytte småkaninene, som slettes ikke er så små lenger, til sitt nye hjem. (Må bare fjerne og fryse søskenene deres først..!)

3 kommentarer:

Alfie sa...

Tøøøøft! Syns du kledde det skikkeleg bra eg!
Og når eg ser på det nederste bildet at du bruka skikkelege kloggar, so blir eg rett og slett endå meir gla i deg, Line!

Klem Alfie

Line sa...

Nei til crocs, ja til tresko!
Du er en ekte BEdårer, skjønner jeg..

Alfie sa...

hehe. Eg er gjennomskua...

Alfie