mandag 23. mars 2009

(Les mellom linjene: Massør søkes!)

Back on track igjen. Vært dårlig form hele helga, det helsikes hodet mitt fungerer ikke som det skal. Så jeg har ingen hemmeligheter å fortelle om, istedet ble det soving på sofaen hos Irene, pizza i sofaen hos Irene og mye latter i sofaen hos Irene. Godt. Skjønt å kunne slappe av like mye som om jeg hadde vært hjemme.

Hodet fungerer som sagt ikke, jeg har vondt i hodet og nakken hele tida og er svimmel mesteparten av tida. Så idag har jeg vært hos legen (kjekk, men bruker crocs..) sa det sikkert er tension headache, tok noen prøver og har bl.a. fått en hodepinedagbok jeg skal føre. Synes det er ekkelt å være så mange enkeltdager borte fra jobb. (Apropos; det jeg skrev her var bare ironi, selvfølgelig sminka jeg meg ikke! Jeg var jo nettopp sånn som jeg skrev at jeg ikke var, og trodde det var innlysende for alle. Bildet var gammelt...)

Ellers, tja, sola har beæret oss med sitt besøk i hele dag (og ubarmhjertig vist fram hvert eneste støvkorn og Bast-hår i hele huset..) og får gresset til å strekke seg opp opp opp. Lillen døde i helga, noe som ikke var overraskende. Men til gjengjeld ble det også født to lam i helga! De er små og tynne, og har fått litt ekstra på flaske, mor hadde ikke noe særlig melk til å begynne med. Men vi håper og tror at produksjonen er på sterk oppadgående. Mor er iallefall veldig rolig og flink, så bare hun får mere melk skal det nok gå riktig fint. Skal legge ut noen fjøsbilder etterpå.

Imorgen er det foreldremøte på kvelden, så jeg skal forberede meg litt og komme meg i seng. Nok søvn er en av mange ting jeg må prøve å sørge for ifht. den dumme skallen min.

Takk for at dere kikker innom!
love /L

3 kommentarer:

Hege sa...

Å, så dumt, jeg var virkelig spent på hva den hemmelige agenten skulle ut for å utføre... Håper du blir frisk og rask til fredag, sov MASSE denne uka! Og spis bra og sånt :-x

Line sa...

Ja, må prøve det, for nå er jeg i tvil ang. fredag..
Du er kjempeflink som ordner så mye med donasjonen!!!

Hege sa...

Nei nei nei, du må bli bra nok til å komme! Blås i donasjon, jeg vil ha LINE!!!