mandag 2. mars 2009

Krapyl

Idag har vært en dag hvor jeg har tenkt "jeg skal så ingenlunde bli lærer!"...

Men det går sikkert mye på meg selv også, merket med engang at idag hadde jeg verken energi eller lunte å gå på, og når noen da er kronisk umulige.... vil jeg bare hive alle ut av vinduet.

Bortsett fra det er det helt fantastisk å se sola om dagene og ha dagslys til nærmere klokka seks. Fantastisk fantastisk, og sårt tiltrengt. Jeg er klar for lysere tider! Jeg er klar for en ny vår!

I am so ready for spring! This is gonna be a good one. I can feel it.

3 kommentarer:

Alfie sa...

Ups and downs. Du er ikkje aleine med det...
Berre å bite tenna sammen og tvinge morgondagen til å bli ein betre dag!

Klem Alfie

Ingvild sa...

så INGEN LUNDE bra med umulige unger, spesielt ikke på en dårlig dag... ;)

Line sa...

A - jepp, biter så det knaser..!
klem

I - Tvi!
:) klem