torsdag 19. mars 2009

Just another day in paradise





På jobb igjen idag, godt. Verdens fineste unger. Kom hjem og ble hentet til kjempegod fiskemiddag hos ma & co. Luksus.
Hjemme hos meg selv igjen oppdaget ma og jeg at Loke plutselig er veldig halt, ikke bra. Fikk ikke lov å undersøke mye, konstaterte at han er hoven og at det er vondt å gå. Susan bet meg nesten i leppa da jeg klødde henne, i et forsøk på å klø meg tilbake - i ansiktet.
Andre oppdateringer fra Edmundgårdens dyreliv; Bast liker at det våres og har vært mere ute de siste par ukene enn på hele vinteren. Lillen tusler rundt på fôrbrettet og har fri tilgang til det han trenger, langt ifra sprek, men iallefall ikke dårligere. Signe er sprek og kompakt. Sauene blir stadig bredere. Kaninene spiser og driter; ungene vokser, Kjøtt og Kake er adskilte, jeg vil vente til jeg har litt gress å tilby de før jeg parer igjen.
Ellers leser jeg. Hele tiden.
Ja, og er bortskjemt; fikk nettopp to uanmeldte, varme, nybakte mammabrød på døren! Nå må jeg jo spise enda en kveldsmat, det brødet er det beste som fins! (Siri, jeg skal fryse det ene så vi kan spise i påska!)

Alt vel ellers? Si ifra om det er noe. Hva som helst. Jeg har en syngende uppercut (beregnet på damer) og spisse knær (beregnet på menn) om noen har vært slemme mot deg.
love /L

2 kommentarer:

Ingvild sa...

Heia! Vært på skrivekveld på Loftet ikveld, fikk litt good old Loftet-stemning da bare Lisbeth, Ingunn og æ satt igjen over midnatt. Glede mæ te du kjæm nedover, bli fint med revytid...! :)

Line sa...

Så koselig. Loftet..<3
Gleder meg til å se deg og alle de andre!