mandag 30. mars 2009

I tvättstugan

Stua brukes for tida kun som tørkerom, har ikke fyrt opp der inne på flere uker. Men til helga kommer Siri mi på besøk og da skal det være koselig i huset, jeg må med andre ord kappe ved! Og vaske! Og handle inn mat!

Ellers steller jeg lamungene mine så godt jeg kan og er veldig fornøyd med at jeg har gult hår med ettervekst. Og Sonia-cardiganen min var et godt kjøp, er sannsynligvis den jeg ville reddet ut nest etter Bast om det brant her. Nummer tre ville vært meg selv. Jeg hadde også pælma ut smykkene jeg har arvet fra bestemødrene mine om jeg rakk det (eller nei, de går nok etter Bast).

Hva skal man redde om man kan redde tre ting fra et brennende hus?

7 kommentarer:

Alfie sa...

3 ting ut av eit brennande hus...
(Eg går ut i frå at familien har komt seg ut, ellers hadde dei 3 vore sjølvsagte)
-Bikkja.
Den var lett, men no må eg begynne å tenke...
-Trur faktisk det må bli laptop'en. Der ligger masse bilder eg ikkje vil miste. Pluss master'n...
-Jervenduken, viss det e kaldt ute...

Har sikkert glømt noke fullstendig elementært no...

Alfie, ei enkel og praktisk sjel...

Alfie sa...

PS: det øverste bildet er knallbra!

Line sa...

Jeg hadde nok tatt bilder før cardigan jeg også altså. Og om du tar med jervenduken kan jeg ta med en termos med kakao! (Rett i koppen må det bli da, har ikke tid til å lage ordentlig om det brenner, sant.)

PS: Det er bare sånn jeg er. Knallbra, mener jeg.
;)

Alfie sa...

Trur vi har ein deal der. Eg tar jerven, du tar kakaoen. Sammen overlever vi alt!

Ingvild sa...

Ih! Brann :S

1. Bilder
2. Bunaden (som bessmor har laga)
3. Mobilen (kan være kjekk å ha når det brenner, og etterpå..)


og PS: misunnelig på fine senga di :)

søstra sa...

1. Svarte skoene
2. Gullskoene
3. Konf.skoene

Line sa...

Ingvild - bra ting! Senga kostet meg en liten 500-lapp på ikea!

Søster - that's the spirit!