mandag 9. mars 2009

Heia Sirkus Agora!

Jeg har aldri likt sirkus, av den enkle grunn at det er helt feil med dyr på sirkus! Dyr skal ikke transporteres rundt og tvinges til å gjøre meningsløse kunster for en flokk retarderte mennesker! Jeg er ikke alltid fan av NOAH, men se denne filmen de har laget og tenk deg om før du drar på sirkus neste gang! Jeg blir så forbanna at jeg griner. Jeg får så lyst til å skade disse mennneskene. Om det er elefant, mus eller menneske, alle har lik rett til et naturlig liv! Akrobatene er de eneste jeg liker. Så at Sirkus Agora nå satser på dyrefritt sirkus ala Cirque du Soleil gleder meg stort!>

Using animals in circus is wrong! End of discussion. Every circus should do as Cirque du Soleil!

Dette kaller jeg sirkus!:

5 kommentarer:

♥ fashion chalet sa...

hey, you!!!

thanks for the comment =]

how was your weekend, little lady? i hope it went well. :]

xx

vaarloek sa...

det er helt fantastisk!

Line sa...

Ja, fantstisk! - og på tide!

Ingvild sa...

elsker Cirque du soleil!!
Dra en gang? :)

Line sa...

Absolutt!