fredag 20. mars 2009

Headache. Selvfølgelig.


Slitsom dag. Hodepinen ség (eller è?) sakte, men sikkert inn i løpet av dagen, og på slutten eksploderte den. På bussen hjem følte jeg meg elendig og måtte konsentrere meg for å å holde kvalmen innabords. Endelig hjemme tok jeg telling på badegulvet en time, sto bare opp fordi Bast maste. Fikk i meg litt mat og drikke. Skal snart køye. GN'R-buksa på idag. Pissvær de luxe ute. Far steller dyra, jeg orker ikke. Loke er fremdeles halt ifølge rapportene. Hm. Noe hyggelig å fortelle noen? Som at det blir tropevarme i påska f.eks.? Eller nei, det er jo egentlig uhyggelig. Glem det. Jeg må lukke øynene.




Dagens tanke: Kanskje lærer er en usmart jobb om man er plaget med hodepine...?

1 kommentar:

Sunniva sa...

Huff, jeg hater og ha hodepine, og når jeg får så føles det som hele hodet mitt skal eksplodere, håper den forsvinner fort da, er leit med det.

Elsket øredobbene, sitter her og lurer litt på om jeg har like ?
jeg noen i den stilen hvertfall.
de er tøff! :-)

Ha en fin helg , og god bedring ! :)