onsdag 11. mars 2009

Funky i dusjen

Har tilbragt hele kvelden på badet, med shaving, kuring og generell pleie av meg selv. Og her er et par gode badestæsjtips:

Bruk mannebarberblad på damehøvelen - mye bedre! EDIT: Gilette Mach3.
Jeg har brukt babyolje istedet for barberskum i ti år og har verdens mykeste og glatteste legger! Følg opp med en god body lotion mens huden er fuktig.
(men avogtil går det for fort i svingene..)
Hårkur. Viktig. Iallefall om du har behandlet hår. Redken er best. Ingen protest. Alvorlig talt.
La den sitte i 15 minutter. Imens kan du jo shave og skrubbe og nynne litt.
Rens og peel huden! Hjelper ikke med all verdens kremer om du skipper dette. Dermalogica!
En klassiker og en favoritt. Kan brukes til det meste, jeg bruker den stort sett på leppene.

Imorgen skal jeg til bartebyen for oppfølgingsbehandling/runde nr. 2 med kjemisk peeling hos Frøken Fryd. Kan hende det blir litt shopping også, den 12. er lønningsdag...

Alt vel i verden? Vel, det vet jeg at det ikke er, verden er riv, rav, ruskende gal! Men, jeg håper alt er bra inni dere og ønsker dere fine drømmer i natt!

love /L

3 kommentarer:

Alfie sa...

Dæven, då har eg lært noke i dag og ;)
Sjølv har eg jøpt meg skjeggtrimmer og bokstaveleg talt lagt høvelen på hylla. Trivst med skjegg!

Klem Alfie

Ingvild sa...

Hvilket mannebarberblad...?

Line sa...

Alfie - skjegg er barskt!

Ingvild - godt poeng/spørsmål!: Gilette mach3!