torsdag 26. mars 2009

Frøken Avlys.

Nå sitter jeg ved kjøkkenbordet og knasker solsikkekjerner. Egentlig skulle jeg vært i Trondheim og vært ferdig med runde nr. 3 hos Frøken Fryd. Imorgentidlig skulle jeg fiksa på sveisen hos Adam og Eva for så og flydd ned til Oslo, toget til Ås, møtt fine folk og gått på Hunkattrevy på Samfunnet. På lørdag skulle jeg gått ut i Oslo med andre fine folk. Men jeg sitter altså her, alene i mitt lille hus, med fjøslukt i alle porer. Jeg bestemte meg tilslutt, sent i gårkveld for å bli hjemme i helga. I all hovedsak pga. skallen min som fremdeles ikke er i vater. Dump dunking i hode og nakke ca. hele tida. Å reise, feste, feste og reise ville sprengt hodet mitt, og jeg orker det ikke. Samtidig hadde jeg hatt godt av å møte venner og å le høyt.. Men ja, nei. Uff. Vel, sånn blir det iallefall. Så imorgen skal jeg være med småttisene på skidag, sa ja til det da jeg avlyste alle planer, det blir sikkert koselig, og på kvelden skal jeg angre litt på at jeg ikke dro, men så gå og legge meg tidlig. Bra plan.

Nå kan jeg forresten avsløre at jeg ikke skal bli Skjendis! Har vært i kontakt med en dame fra Jakten på Kjærligheten de siste par månedene, og selv om jeg har vært skeptisk har jeg også vært nysgjerrig. Så forrige helg var jeg i Oslo for å møte de (det var det hemmelige, så jeg var litt agent selv om jeg var mest på sofaen), noe som var hyggelig og greit. Interessant å snakke med psykologen, hun stilte noen spørsmål som fikk meg til å tenke lenge etterpå, f.eks. "når var sist gang du kjente deg virkelig lykkelig?", er jo synd om man ikke husker det.. Fru Moholt og co. stilte også et spørsmål som jeg enda tenker på...

De møtte 20 stk og skulle velge ut 8, og idag fikk jeg altså beskjed om at jeg ikke ble plukket ut. Og med hjertet på hånden så kjennes det fint! Jeg ble lettet over å slippe å bestemme meg for om jeg vil eller ikke, for det har jeg ikke klart enda! De ringte igår også, men da torde jeg ikke ta telefonen i tilfelle jeg måtte ta en avgjørelse.. Så nå er jeg fri og frank til å flørte vilt og hemningsløst i hele sommer!


Ellers skjer det ikke så mye, lammene er nydelige og jeg er litt giddalaus. Det har blitt iskaldt ute igjen og det kommer aldri til å bli sommer. Men om en uke er det iallefall påskeferie!

Nå skal jeg varme en flaske kuråmelk og ta siste tur i fjøset før jeg må finne fram klær og utstyr til imorra, store snowboardklær og langrennsski er en veldig elegant kombo altså...

Håper alt er bra ellers i verden!
love /L

1 kommentar:

Ingvild sa...

aaaw, jeg som gleda meg til du kom om ikke mange timene.... :/
Har i tradisjon tro sittet hele natta og gjort ferdig siste filmene (var eneste jeg skulle gjøre i år, men greide man det tidlig? Nei.)

Skjendis-Line ville vært spanande, men så kan det fort være like greit å bare slippe - og være skjendis på egne vilkår... :)

God bedring og god helg!!