lørdag 7. mars 2009

the fly

På jobb igår oppdaget jeg at jeg hadde glemt å ta med solbriller, og det er rett og slett krise. Å gå ute i sterk vårsol i over 20 minutter er killer for både øynene og hodet mitt (for ikke å snakke om rynkene..), jeg har alltid vært latterlig lysømfintlig. Så-å, da gikk jeg faktisk og kjøpte meg et par soliser på gullsmed-/optikerbutikken i Åfjord. Der var det ikke rare utvalget, og normalt ville jeg ikke kjøpt noen av modellene, iallefall ikke til de prisene! Men jeg vurderte det dithen at jeg måtte ha et par, vi går nemlig tur hver fredag og det var strålende sol ute. Så det ble det eneste paret som var brukelig og jeg ser ut som en krysning av en streng flue og Karl Lagerfeld i de....:
Rett før jeg skulle ta bussen klippet/rev jeg i stykker t-skjorta mi nederst; dette dukka opp i hodet mitt...


Bast skal leve like lenge som meg.

Ingen kommentarer: