søndag 8. mars 2009

Familieliv = det gode liv

Søndag. Bast ville opp halv åtte, så da sto jeg også opp da. Ute er det 3-4 grader og evig vind, hos mr. G som kom fra ei surfeøkt på stranda i NZ var det 30 grader... aja.

Da jeg var i Tr.heim og fiksa hår og dansa for et par uker siden, var jeg også innom hos Randi, M-man og B-boi. På en forblåst søndag som i dag kunne jeg tenkt meg en kaill og en kid, det er det som er ekte.

Nyvåken med verdens beste og stiligste mamma.
Tør opp..
Sjarmisen er våken!
Tremenningfaddertante er dønn forelsket.

2 kommentarer:

Randi sa...

Vi vil gjerne ha besøk av tremenningfaddertanta så ofte som mulig..... :)))
Vi savne å vær sammen med dæ, glede oss helt villt t påska!!!!

<3 ju lots

Line sa...

Jeg gleder meg veldig! Savner dere masse, blir syk uten vennene mine!