mandag 16. mars 2009

Dagens


Først av alt; jeg regner med at dere søte mennesker som bruker av den dyrebare tiden deres på denne beskjedne bloggen skjønner når dere må lese med ironibrillene på, sant? Hvis ikke, vel, da er du dum.

Jeg er fremdeles ikke-facebook-bruker, og det går helt fint, tro det eller ei. Savner dog poke-vennen min litt, og det å være FanClubBoss for TYYL sin gruppe (- oppfordrer herved dere som fremdeles sitter fast i hengemyra om å joine nevnte gruppe!). Ja, og å kunne kikke på bilder av den kjekke eks-sjefen min. Men jeg klarer meg.

Klokka er kvart over seks, Bast ligger i dukkesenga foran ovnen, dagslyset er på hell og jeg har blitt forkjøla. Forkjøla på den deilige måten at et nesebor er tett og det andre renner. Har vært vikar idag og imorgen skal jeg på kurs. Sånn ellers har jeg brukt den mintgrønne zebratightsen min idag og er veldig fornøyd med den. Veska mi er i hvitt skinn og har vært Bestemor sin. Finere enn din veske.




4 kommentarer:

Ingvild sa...

http://tillerbakk.blogspot.com/2009/03/funky-bonde.html


reklamerer litt jeg Fineline :)

Line sa...

FineINGVILD tenker jeg vi sier!

Siri sa...

Hurra for alle som ikke er på facebook!!

Line sa...

Haha - hurra, snuppa mi! Du er jo kulest av alle som ditcha det for årevis siden!