fredag 27. februar 2009

Sweet kids. Sweet friends.

Idag var en av de absolutt bedre fredagene! Kidsa (dvs. 7. trinn, ungene = 2.trinn) var stort sett bare sukker! Makes me happy! Når jeg tenker meg om har i grunnen hele denne uka vært veldig god jobbmessig. Goodfeel! Northug avgjorde stafetten (I love you) og nå er det helg igjen, så alt er bare velstand rett og slett. Bast ligger halvveis i fanget mitt og halvveis oppå dataen, noe som er ganske upraktisk, men veldig koselig. Vi har fyrt opp i ovnene og fått det godt og varmt. Jeg har dansa til Michael Jackson, vært en snartur hos kaninene og båret inn ved. Nå skal jeg legge på nytt sengetøy og ta meg en lang dusj - fins det noe bedre enn å legge seg nyren i nyvasket sengetøy? (Ok, jeg kan komme på to ting.)

Jeg har forresten glemt å fortelle at det blir Madonna-konsert på meg! Kjæreste Siri fikset billetter til ekstrakonserten 29. juli! Og såvidt jeg vet har hun fremdeles en ledig billett til Metallica dagen etterpå, så Siri min, om den fremdeles er ledig vil jeg gjerne være med!

Barcelona 07.

2 kommentarer:

Alfie sa...

Ka som e betre enn å legge seg i nyvaska sengkle? ;)

Du får ha god helg. Eg skal ha lesesal-helg...:(

Klem Alfie

Line sa...

Vi får diskutere det ved en senere anledning tror jeg.

Ha det så fint det er mulig på lesesalen.

klem