onsdag 25. februar 2009

Når man ikke har noe fornuftig å si

Tjenare. Läget?
Her er det bra, hatt en veldig god dag på jobb sammen med ungene. Makkeren min har vært syk i to dager, så jeg styrer selv, godt å se at det fungerer da også! I morgen skal vi ha karneval sammen med 6. trinn, de er faddere for 2. trinn, det blir nok gøy. Jeg skal selvfølgelig også kle meg ut, men jeg har ikke planlagt noe som helst, så måtte finne på noe ikveld. Klarer noen å gjette hva det kan være? ;)

Mja, har lite interrrgesting å fortelle i grunn, så her er tre uinteressante ting dere (kanskje) ikke visste om meg:
1. Jeg har spilt torader! Alle de andre jentene spilte orgel eller piano, så jeg valgte noe annet. Jeg kunne vel neppe valgt noe som passet meg mindre.
2. Jeg har chondromalasia patella, dvs. bruskdannelse på baksiden av kneskålene. Ukult.
3. Jeg ber Fader vår hver kveld.

Right. Kommer sterkere, eller kanskje svakere, ikke godt å si, men jeg kommer tilbake i morgen!

love /L

5 kommentarer:

søstra sa...

Det har ikke jeg heller. Me-hen, jeg kan jo alltids kommentere litt ;)

Ha en fortsatt fin dag, snakkes til helga! <3

Wanja B sa...

Ha ha ha, det husker jeg, att du spilte Torader. Det var litt kult syntes jeg... hi hi

Klem W

Alfie sa...

Du slutta ikkje å overraske, Line. Mektig imponert over mangfoldigheten din ;)

Klem Alfie

It's Aggy bitch! sa...

ååh jeg og skal ha karneval, med meg 1 klasse haha

Line sa...

søstra - :) ses i helga!

Wanja - hehe, bra det var noen som syntes det da!

Alfie - haha, klem!

Aggy - karneval er stas, iaf med småttiser!