lørdag 28. februar 2009

Lørdag i lavt tempo

Hei! Hvordan er livet i resten av verden?
På Harbak har vi hatt en slow dag so far. Sto ikke opp før klokka halvtolv, men da måtte jeg hive meg rundt for jeg hadde fått melding om at Irene og JV skulle komme på besøk. Og hos meg har det sett lettere bomba ut i det siste, så jeg jogga rundt og rydda ei halvtimes tid før jeg sprinta inn på badet og tok på det første og beste (som på ingen måte var lekkert - gammel genser og tights med sokker utenpå), tok ansiktsrensrutinene, fant øynene mine, og så var de her. Det var kjempekoselig med besøk, jeg savner å se vennene mine oftere!


Jepp, jeg bruker linser. Uten briller eller linser er jeg blind. Den lille prikken må være ned for at jeg skal se ordentlig og forteller meg at den skal på høyre øye. To prikker er lik venstre øye.

Nå har jeg spist frokost og skal ta en sjekk hos dyrene før det blir dusj og ordnings. Bestefar fyller år (litt usikker på om det er 77 el 78..) imorgen, så vi skal over og spise ferskkjøttsuppe (verdens beste, jeg lover!) og feire litt ikveld.

Ønsker alle en fortryllende kveld!
peace /L

Ingen kommentarer: