søndag 22. februar 2009

Dancing Queen - outfit

Det ble hvite converse, selv om jeg idet jeg dro pakka med et par støvletter, og det var nok de rette danseskoene. Louise og jeg dansa ca non-stop fra vi kom på Samfunnet og til vi dro. Mao. ble det Selskapssiden hele kvelden, og det var ene og alene fordi dj'n, Vinny Villbass, fikk oss til å, som jeg sa, danse non-stop. Minuset var at vi ofte var de eneste som dansa, og at det ikke var en eneste kjekk kar i mils omkrets... men hei, jeg fikk dansa meg svett og det var dritgøy!
Jeg var Balmain-inspirert da jeg pakka, og denne gamle H&M-jakken var det nærmeste jeg kom "Michal Jackson -jakkene", ikke nærme i det hele tatt egentlig mao., men jeg synes det ble bra. Og hadde jeg hatt de fhanthasthiske skoene hadde jeg glatt kjørt hæler selvsagt.

I tillegg til naglearmbåndet hadde jeg er bredt sølvarmbånd på samme arm og på den andre hadde jeg tre chunky armbånd i henholdsvis hvitt, svart og blått. I ørene hadde jeg halvstore sølvsaker og rundt halsen et kjede med Ganesh-anheng og terningringen jeg fikk fra mr. Music tidligere. Ja, og en stor svart T-skjorte og nytt hår. Goodfeel!


Tok noen bilder ute, men ingen som egner seg på trykk.. Her har mrs. Captain Morgan kommet seg hjem, klokka er ca. 3.30 og jeg fant visst my inner poser.... Straks etter holdt jeg på å knuse alt i glasskapet til Esk og Ing da jeg lente meg mot døra og døra suste inn i skapet. Da gikk jeg og la meg.

6 kommentarer:

♥ fashion chalet sa...

Your jeans are extremely PERFECTTTT. nice job, lady! And thanks for your super duper flattering comments. I heart you! <3

xx

Sunniva sa...

Likte antrekket!
Fint kombinert!

Bra du har kost deg og danset masse ;) er alltid like gøy.

søstra sa...

Selv i snøhår er du hot!

Regine sa...

Oh.
Love those jeans!!!

Sunniva sa...

Elsker dine jeans..ser stunning ut på deg! Herlig å høre at du danced the night away ;)

Line sa...

Thank you so much, all of you! I love my jeans and I love you!